Saturday, December 16, 2006

رفسنجانی سماق می مکد

در زمانی که دولت دست اصلاح طلبان بود و آنها برگزار کننده و ناظر انتخابات ریاست جمهوری بودند، احمدی نژاد که کمترین شانس را داشت در آخرین روزها بعنوان گزینۀ نهایی از توی جیب مجتبی خامنه ای پسر رهبر رژیم اسلامی بیرون آمد و همۀ کاندیداهای گردن کلفت انگشت به دهان ماندند و رودست ناجوری خوردند. حالا که حکومت دربست در اختیار این باند معلوم الحال است، ملت دیگر چه انتظاری از انتخابات دارد؟ فرض کنیم رفسنجانی نفر اول تهران بشود، در مجلس خبرگان باید بنشیند سماق بمکد تا آقا قلب اش از کار بیفتد، شاید باز به نوایی برسد... آخر از این آدمکش ریاکار به مردم چه خیری رسیده است؟ جز اینکه مثل پدرخوانده ها ذکر و خیرش حفظ موقعیت طایفۀ فاسد و کاسبکارش بوده و هست ؟ ببینید رفسنجانی پس از به قدرت رسیدن احمدی نژاد در مصاحبه ای چه گفته است تا به صحت انتخابات فعلی نیز پی ببرید. او که برای گرفتن حق خودش اعتراض نمی کند چطور می خواهد حق مردم را ادا کند؟؟


سئوال: جناب عالی در اولین روز بعد از سوم تیرماه در پیامی اعلام فرمودید: «بنا ندارم که در مورد انتخابات به داورانی که نشان دادند نمی خواهند یا نمی توانند کاری بکنند شکایت ببرم و شکایت خود را همانند مورد قبل فقط در دادگاه عدل الهی مطرح می کنم». جناب عالی با این مطلب روا ندانستید برای دفاع از خود شکایت از افراد، دستگاه و سازمانی را مطرح فرمایید، آیا در آینده نیز مصلحت نمی دانید این سکوت را پایان دهید؟


جواب رفسنجانی: بنده صلاح نمی دانم در این شرایط که دشمنان ایران تلاش دارند حاکمیت و مسئولان نظام را نامشروع جلوه دهند، برگی به آن اضافه کنم. چون اگر آنچه را می دانم مطرح کنم، آنها بیشتر سوء استفاده می کنند. البته مطمئن بودم که اگر شکایت کنم، نتیجه درستی از آن به دست نمی آید. چون آنهایی که باید به شکایت رسیدگی کنند، خودشان مقصرند و در تخلفات شریک بودند که بحث جداگانه ای است. ممکن است عده ای فکر کنند که نتیجه هر چه باشد، خوب است که مردم بیشتر بدانند.
ولی من نمی خواهم به انقلاب آسیب برسد، من آمده ام که به انقلاب آسیب نرسد، و اگر الان بخواهم مسائل انتخابات را افشاگری کنم، درست بر ضد هدفی که وارد انتخابات شدم، نتیجه می گیرم. آنها هم می دانستند که من این کار را نمی کنم. همان مقدار که می شد در همان بیانیه که خواندید و شنیدید، آمده است و در این شرایط هم که تهدیدات جدی تر شده، قطعا چیزی بیان نمی کنم...


...افراد مشخصی سردمدار بودند و عده زیادی هم برای این کار استخدام شده بودند. قوه قضاییه، شورای نگهبان و وزارت کشور می توانستند جلوی آن را بگیرند و مقاومت کنند که کاری نکردند... “


” خاتمی و وزارت کشور هم کوتاهی کردند. شورای نگهبان که حاضر نیست بپذیرد اشکالی بوده است. آنها خودشان می دانند که چقدر اشکال بوده و ایشان به هر دلیل نخواسته این موارد را بگوید و من هم به ایشان اعتراض نمی کنم... “ کل مصاحبه

------------------------------

برای برچیدن بساط اختناق به پاخیزید!

1 comment:

Anonymous said...

رفسنجانی، خاتمی و خامنه ای هرسه همه تلاش خود را برای ادامه عمر ننگین رژیم می کنند. اینها سه ضاع یک مثلث شوم هستند که با قتل و دزدی و چپاول سرنوشت یک ملت را به گروگان گرفته اند.