Monday, December 11, 2006

پاسداران سر می برند نه کُردها

بعد از انعکاس وسیع خبری عکسهای تیرباران کردهای ایرانی و تشریح نقش سپاه در این جنایات توسط این وبلاگ، سایت بازتاب که ابزار رسانه ای سپاه جنایتکار است، طی واکنشی عجولانه، درماندگی و رذالت خود را برهمگان عیان ساخت و با تهمت ها و دروغهای وقیحانه تلاش کرد دستهای خون آلود گردانندگان خود را بشوید،غافل از آنکه ملت بیدار است و فریب آنها را نمی خورد:

-----------------------

1- جهانگیر رزمی نقشی در انتشار این عکسها نداشته است، چه در گذشته و چه حال. تنها گناه او این است که بعد از 27 سال محرومیت می خواهد جایزه اش را بگیرد و این خاری شده است در چشم قاتلانی که مدارک جرمشان را فراموش شده می پنداشتند.

-----------------------

2- مبلغ جایزۀ معتبر پولیتزر ده هزار دلار است و نه 500 هزار دلار، آنطور که سایت بازتاب ادعا کرده است. دزد و وطن فروش و دروغگو شما پاسداران و ملاهای جنایتکار هستید که دلارهای نفتی ملت را بالامی کشید، نه این عکاس و شهروندی که بر حسب تصادف و بر اساس وظیفه و شغل قانونی اش شاهد جنایات شما بوده است و در فقر و محدودیت زندگی کرده است.

مبلغ جایزه را در وبسایت پولیتزر ببینید و قضاوت کنید!

-----------------------

3- سایت بازتاب مدعی شده است کردها سر پاسداران را می بریدند. واقعیت این است که پاسداران سنگدل سر کشته های خود را می بریدند، تا در میان مردم نسبت به مبارزان کرد نفرت و انزجار ایجاد کنند. همانطور که در مورد مجاهدین خلق و دیگر مخالفانشان نیز بارها از چنین روشهایی استفاده کردند.

-----------------------

عکسهای تیرباران کردهای ایرانی توسط جمهوری اسلامی

1 comment:

Anonymous said...

تازه بازتاب وانمود کرده جایزه رو امسال دادن، در حالی که موضوع از ۲۶ سال پیشه!